Pokrewne
menu      Zlece podniesienie serwera po podmianie dysku w raidzie przez ovh
menu      Jak pozmieniać emoty na forum i w shoucie na takie które ma sie na dysku
menu      Pytanie dotyczące tzw przenośnego dysku "ale takiego innego" :P
menu      wysoki load average + dziwne zachowanie dysku
menu      problem z mountowanie dysku (partycji) w trybie rescue
menu      Wyciszanie dysku i obniżenie temperatury -Barracuda ST360014A
menu      [kupie] elektronike do dysku Maxtor D740X-6L
menu      Szukam dysku Elektroniki Seagate 120 GB HELP
menu      Oddam RPS II z dożywotnim 50GB dysku
menu      Błąd na dysku niemożliwiający start dedyka
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kudrzwi.htw.pl
  • Awaria dysku - gwarancja SLA





    tmp - 28-11-2009 20:59
    Awaria dysku - gwarancja SLA
      Witam serdecznie!

    Czytałem forum i jest sporo tematów o tym, iż czasem reakcja Supportu OVH na awarie jest bardzo opóźniona.

    Mam problem z dyskiem. Serwer nie wstaje - tylko w rescue

    Mam raid 1softwarowy a z rescue graficznego wyraźnie wynika problem dysku sdb.

    Jak mogę sobie pomóc aby szybko załatwiono moją sprawę? Z tego co wiem wystarczy wymienić odpowiedni dysk.

    Wysyłałem maila na pomoc@ovh.pl oraz zgłoszenie awarie i nadałem priorytet krytyczny (zgodnie z instrukcją/komentarzem).

    Sprawa toczy się od przedpołudnia, o 16-tej wysłałem szczegóły - co do dysku. System monitoringu jeszcze wcześniej wykrył problem.

    Gdzie mogę napisać/zadzwonić aby ktoś zareagował na moje zgłoszenie?




    ollerm - 28-11-2009 23:53
    musisz czekać aż technicy zajmą się Twoim zgłoszeniem. Nie zapomnij dołączyć numeru seryjnego dysku (smartctl -a -d ata /dev/sdb | grep Serial)
    Jeśli masz raid-1 to nie masz co panikować tak odrazu, przecież system możesz odpalić tylko na sda
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • konstruktor.keep.pl
  • Design by flankerds.com