Awaria dysku - gwarancja SLA
tmp - 28-11-2009 20:59
Awaria dysku - gwarancja SLA
Witam serdecznie!
Czytałem forum i jest sporo tematów o tym, iż czasem reakcja Supportu OVH na awarie jest bardzo opóźniona.
Mam problem z dyskiem. Serwer nie wstaje - tylko w rescue
Mam raid 1softwarowy a z rescue graficznego wyraźnie wynika problem dysku sdb.
Jak mogę sobie pomóc aby szybko załatwiono moją sprawę? Z tego co wiem wystarczy wymienić odpowiedni dysk.
Wysyłałem maila na pomoc@ovh.pl oraz zgłoszenie awarie i nadałem priorytet krytyczny (zgodnie z instrukcją/komentarzem).
Sprawa toczy się od przedpołudnia, o 16-tej wysłałem szczegóły - co do dysku. System monitoringu jeszcze wcześniej wykrył problem.
Gdzie mogę napisać/zadzwonić aby ktoś zareagował na moje zgłoszenie?
ollerm - 28-11-2009 23:53
musisz czekać aż technicy zajmą się Twoim zgłoszeniem. Nie zapomnij dołączyć numeru seryjnego dysku (smartctl -a -d ata /dev/sdb | grep Serial)
Jeśli masz raid-1 to nie masz co panikować tak odrazu, przecież system możesz odpalić tylko na sda
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plkonstruktor.keep.pl