Pokrewne
menu      Manager OVH - pół FR, pół PL?
menu      przeniesienie bazy z nazwa.pl do ovh.pl RPS1
menu      Wielki dzień: aktualizacja ns0.ovh.net POP3/IMAP4/SMTP + ssl
menu      OVH zamiast Celerona 220 dało Pentium Dual Core E2180 :)
menu      w ovh dzien konczy sie o 10 rano jakiej strefy czasowej uzywaja ??
menu      Zlece podniesienie serwera po podmianie dysku w raidzie przez ovh
menu      Czyj to : ns303303.ovh.net (94.23.205.144)
menu      Host '60free3.ovh.net' is blocked because of many connection errors
menu      działa Wam link http://mysql.60free.ovh.org/
menu      Lista mailingowa info-pl@60free.ovh.org
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kfia-tek.keep.pl
  • to jawne oszustwo ze strony ovh czy tylko niedbalstwo?





    arek - 19-09-2006 17:40
    to jawne oszustwo ze strony ovh czy tylko niedbalstwo?
      witam
    właśnie stałem się "szczęśliwym" posiadaczem serwera bost plan

    jego opis wyglada tak:

    http://www.ovh.com/pl/products/ded_dedboostplan.html
    Boostplan

    * Pentium 4 3.06 GHz
    * 512 MB RAM
    * 40 GB HDD
    * 15-30 Mbps przepustowość łącza
    * nieograniczony transfer
    * wiele dodatkowych usług w cenie oferty

    396 PLN/m-c netto
    483.12 PLN/m-c brutto
    Szczegóły Zamów

    co najmniej od miesiąca czasu tkwi tam przepustowość 15 - 30 Mbps wiem bo to przeważyło o mojej decyzji żeby sie na niego zdecydować, w końcu po miesiącu starań przekonywań jacy to ovh są świetni mój klient kupił tego dedyka i co ?

    >>
    >> Informujemy Cię, że limit przepustowości właśnie został zmieniony na:
    >>
    >> 10000 Kbps maksymalne i gwarantowane
    >>
    >> Prosimy o kontakt jeżeli jesteście Państwo zainteresowani zakupem
    >> dodatkowej przepustowości.
    >>
    >> Z poważaniem,
    >> Biuro Obsługi Klienta OVH
    >>

    więc napisałem list na pomoc@ovh że coś nie halo miało być 15 Mbps

    i dostałem szybką odpowiedź

    >>Jest to błąd na naszej stronie, dla serwera Boostplan przepustowość
    >>wynosi 10Mbps.
    >>Przepraszamy za nieporozumienie.

    więc pytam jakie nieporozumienie? przedstawiacie od miesiąca czasu ofertę na stronie, ja ją akceptuję płacę, i co ręka w nocniku?

    jak mam wytłumaczyć teraz klientowi że zachwalana przezemnie firma dała tak ciała? mam z własnej kieszenie dokupić brakującą przepustowość?

    w ciągu miesiąca czasu nikt inny nie kupił Boostplana? nikt nie zwrócił uwagi na tak wielka pomyłkę w przepustowości /o połowę/?

    jutro zadzwonię do nich i ciekaw jestem co mi powiedzą ?

    i co ja mam teraz klientowi powiedzieć? kasa poszła, prace miały ruszyć bo są spuźnione o miesiąc a tu taki chwost, mam szukać teraz innej firmy nie chce mi się :( bo mam już u nich 2 dedyki, jakieś wirtualki, domeny :( ale zobaczymy co jutro się dowiem, może faktycznie trzeba po prawie roku znajomości zabrać zabawki do innej piaskownicy?

    przy okazji panowie admini problem niekasowalnego katalogu na wirtualce http://forum.ovh.pl/showthread.php?t=3934 nadal jest nierozwiązany więc albo nie czytacie postów, albo brak dobrej woli /raczej nie wierzę/, albo uciekło /najpewniej/, muszę puścić wam maila to nie zginie.




    kamil - 20-09-2006 11:32
    Cytat:
    i co ja mam teraz klientowi powiedzieć? kasa poszła, prace miały ruszyć bo są spuźnione o miesiąc Czy to jest w jakiś sposób nasza wina ...

    Cytat:
    a tu taki chwost, mam szukać teraz innej firmy nie chce mi się :( bo mam już u nich 2 dedyki, jakieś wirtualki, domeny :( ale zobaczymy co jutro się dowiem, może faktycznie trzeba po prawie roku znajomości zabrać zabawki do innej piaskownicy? Nie sądzę, żeby to było konieczne. W tym przypadku wina leży w 100% po naszej stronie. Proponuję kontakt z nami na pomoc, to zapoponujemy rozwiązanie problemu, chybe że mamy to robić na forum.

    Cytat:
    przy okazji panowie admini problem niekasowalnego katalogu na wirtualce http://forum.ovh.pl/showthread.php?t=3934 nadal jest nierozwiązany więc albo nie czytacie postów, albo brak dobrej woli /raczej nie wierzę/, albo uciekło /najpewniej/, muszę puścić wam maila to nie zginie. Skreślam opcję /najpewniej/ dla wersji uciekło. Proszę o maila na pomoc, to się tym zajmiemy.



    arek - 21-09-2006 10:50
    dzwoniłem dopiero dziś pani była miła mają oddzwonić :)
    maila o katalogu puszczę i temat zostanie rozwiązany :)
    kamil dzięki za szybką odpowiedź wierzę że się dogadam z wami :)

    i szczypta soli ;) w ofercie nadal 15Mbps



    kamil - 21-09-2006 15:50
    Cytat:
    dzwoniłem dopiero dziś pani była miła mają oddzwonić :) możesz mi wysłac wiadomość prywatnie?

    Cytat:
    kamil dzięki za szybką odpowiedź wierzę że się dogadam z wami :) nie widzę, żadnych przeciwskazań

    Cytat:
    i szczypta soli ;) w ofercie nadal 15Mbps podstawa, to trzymać rękę na pulsie :)




    ComBox - 22-09-2006 22:33
    Blad na stronie nadal nie jest poprawiony....



    kamil - 25-09-2006 11:23
    Cytat:
    Blad na stronie nadal nie jest poprawiony.... Błąd został poprawiony.



    arek - 29-09-2006 07:11
    trochę trwało ... ciśnenie parę razy skoczyło /bo jeszcze pojawił sie pad sprzętu po drodze/ ale wszystkie tematy zostały załatwione pozytywnie a problemy rozwiązane !

    zostaje z kobietkami i chłopakami z ovh dalej bo /moim zdaniem warto/, można się z nimi dogadać, choć nie zawsze jest to proste.

    pozdrawiam ekipę, a panie publicznie przepraszam za cięte słowa :) @-.-`--



    kamil - 03-10-2006 17:50
    Cytat:
    zostaje z kobietkami i chłopakami z ovh dalej bo /moim zdaniem warto/, można się z nimi dogadać, choć nie zawsze jest to proste. Takie życie, trudno wychwycić źródło takiego problemu, tym bardziej, że zdarza się on baaardzo rzadko, ale w każdej sytuacji znajdzie się rozwiązanie. Panie i panowie z OVH będą czujnie nadstawiać ucha.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • konstruktor.keep.pl
  • Design by flankerds.com