Awaria - powiadomień/maili z OVH?
user - 20-06-2009 22:35
Awaria - powiadomień/maili z OVH?
Witam,
wydaje mi się że w OVH padł system mailingowy, czy może ktoś to potwierdzić?
Płace za serwer nie dostaje potwierdzenia, zamawiam serwer nie dostaje zamówienia na email.
Zadaje pytanie przez managera pomocy OVH, mogę tylko przeczytać przez manager bo nie dostaje odpowiedzi na email. Czy coś sie dzieje z tym?
W Managerze w histori emaili jest pusto.
Proszę o odpowiedź
user - 21-06-2009 00:37
Cytat:
Mi wszystko działa.
Specjalnie dla Ciebie zamówię nowe hasło :D
Dziwne.. bo robie to samo i nic nie dostaje, wszystko w ustawieniach konta jest ok. A nie działa, jakieś pomysły?
atsuki - 21-06-2009 01:10
Filtr spamowy na twoim koncie?
user - 21-06-2009 01:29
Cytat:
Filtr spamowy na twoim koncie?
Nie mam nic takiego. pół roku wszystko działało cacy.. nagle dzisiaj. Moja skrzynka działa prawidłowo, tylko i wyłącznie z OVH nie otrzymuje żadnych maili
atsuki - 21-06-2009 01:32
Zmień konto, zobacz czy pomoże. Jak nie... pomoc@ovh.pl
user - 21-06-2009 01:51
Cytat:
Zmień konto, zobacz czy pomoże. Jak nie... pomoc@ovh.pl
Nic innego mi nie zostaje tylko pomoc@ovh.pl, bo nawet w historii emaili w managerze jest pusto, jak by ktoś usunął wszystko, od OVH dostawałem minimum 4-5 maile na dzien.. o awarii serwera lub jak usługa wygasła.. teraz nie dostanie dosłownie nic.. i to mnie martwi.
BTW
Dzięki za pomoc
dzimi - 21-06-2009 02:04
Cytat:
Nie mam nic takiego. pół roku wszystko działało cacy.. nagle dzisiaj. Moja skrzynka działa prawidłowo, tylko i wyłącznie z OVH nie otrzymuje żadnych maili
A masz połączenie między dedykiem (siecią OVH) a swoim MX'em lub domeną ?
Ja miałem kiedyś "dziwny" problem, jak powyżej.
z OVH do mnie i odmnie do OVH nie działała komunikacja (a prowadziłem ważną korespondencję z OVH w ważnej dla mnie sprawie). Jak się*okazało adres IP z Leasewebu trafił do nullroute w OVH. Serwer ns1 dla mojej domey był*utrzymywany na w/w serwerze. ns2 był w OVH. Łączność się zerwała, mój MX maile pchał ale odbijał się od OVH z komunikatem:
Kod:
Technical details of temporary failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient
domain. We recommend contacting the other email provider for further
information about the cause of this error. The error that the other server
returned was: 451 451 DNS temporary failure (#4.3.0) (state 13).
:) Po szybkiej interwencji wszystko wróciło do normy.
user - 21-06-2009 10:19
Cytat:
Co nie tłumaczy dlaczego emaile miały by być nie widoczne w panelu ovh - w opcji przewidzianej na takie sytuacje! Czyżby lokowały się tam tylko emaile które zeszły z kolejki? Wielki błąd.
Od wczoraj historia nie działą a dzisiaj bardzo proszę
Kod:
http://prace.ovh.pl/?do=details&id=11207
user - 21-06-2009 17:15
Może ktoś z OVH się wypowie na ten temat??
Bo dzisiaj wygasły mi serwery i nie dostałem żadnej informacji o zawieszeniu, dostłownie jak by mój email został usunięty a istnieje i z innych stron maile dochodzą bez problemu
jak widać nie tylko ja mam z tym problem
http://forum.ovh.co.uk/showthread.php?t=2267
Pik-Pok - 22-06-2009 08:26
@up:
a co tu sie wypowiadac? masz problem, napisz do BOK, albo zadzwon. na forum nikt Ci z tym problemem ne pomoze.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plkonstruktor.keep.pl