Dostawy RPS'ów
oles@ovh.net - 26-03-2009 01:18
Dostawy RPS'ów
Witam,
W ubiegłym tygodniu wprowadziliśmy promocję dla serwerów RPS:
wszystkie nowo-zamówioene serwery RPS są instalowane z 50 GB
przestrzeni dyskowej (zamiast dotychczasowych 10 GB) w tej samej
cenie. Głownym celem promocji jest zwiększenie sprzedaży i sprawdzenie,
czy powinniśmy uruchomić drugą linię produkcyjną.
Od tego czasu, pracując pod nawałem Waszych zamówień, dużo
myśleliśmy o produkcji RPS. Po pierwsze, cztery nowe osoby zaczęły
prace w poniedziałek, co pozwoliło nam zmienić organizację produkcji.
Znaleźliśmy kilka niewielkich BUG'ów w dostawach wewnętrznych
(głownie związanych z szafami i obudowami): mieliśmy niewielkie
opóźnienia w ciągu dnia, ponieważ w chwili, kiedy szafy były gotowe
nie było już osoby odpowiedzialnej za zatwierdzenie dostawy...
Zmieniliśmy system: zamiast montować szafy rano, aby dostarczyć
serwery na wieczór, rozpoczynamy montaż nowej szafy w południe,
aby móc dostarczyć serwery w południe dnia nastepnego. Poprawiliśmy
też dostawy filerów ISCSI. W rezultacie zwiększyliśmy dzienną produkcję
serwerów RPS o 50%. Na chwile obecną liczba zamówień pokrywa się z
liczbą dostarczanych serwerów, przez co opóźnienie nie rośnie, ale i nie
maleje i wynosi od 2 do 5 dni (w zależności od oferty). Rozwiązaniem jest
produkcja:
- albo jeszcze trochę zwiększymy produkcję (sprawdzamy jak);
- albo zmniejszycie trochę liczbę zamówień, aż nadrobimy
opóźnienia ...
Prawdziwy thriller... Czy Robert będzie mógł zrobić ping swojego RPS'a
w kilka godzin po złożeniu zamówienia? Kto jest naprawdę odpowiedzialny
za opóźnienia? Czy to nie John jest odpowiedzialny za opóźnienie, bo
zamówił za dużo RPS'ów? Co zrobi OVH, aby wywiązać się ze zobowiązań?
Odpowiedź na te pytania w następnym odcinku !
Pozdrawiam,
Octave
maxxx - 26-03-2009 16:26
RPS'y, RPS'ami, a gdzie zabawki dla dużych chłopców? Dla przykładu EG/MG Storage? :P
oles@ovh.net - 27-03-2009 17:46
Witam,
Nie będziemy oszukiwać: nie jesteśmy w stanie utrzymać
tempa przy tym stanie rzeczy. Z jednej strony dobrze, bo
mieliśmy możliwość sprawdzenia, czy trzeba uruchomic drugą
linię produkcyjną i za to Wam dziekujemy. Z drugiej strony
opóźnienia w dostawach są niepokojące. Czekamy na zakończenie
promocji (zakończy się 31 marca 2009 o połnocy), aby móc
zacząć odrabiać opóznienia. Jeszcze nie wiemy, jak duże one
będą. Wszystko zależy od tego, czy liczba zamówień będzie
rosła, czy spadać.
Przepraszamy.
Pozdrawiam,
Octave
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plkonstruktor.keep.pl