Pokrewne
menu      Serwer RPS 3 i Serwery CS
menu      Problem z serwerem RPS, serwer nie odpowiada
menu      RPS vs Kimsufi vs VPS
menu      MS Vista Business: Ubuntu Desktop 8.04 RPS przez NX Client Desktop Edition [Problem]
menu      RPS - connection1:0: iscsi: detected conn error (1011)
menu      [OFERTA] Konfiguracja Serwerów Dedykowanych / VPS / RPS
menu      RPS zamówiony, wszystko zapłacone - gdzie instalacja?
menu      RPS iSCSI i Windows za 11,99PLN netto
menu      Przeniesienie IP failover z RPS na Kimsufi - możliwe?
menu      [zlecę jednorazowo] rps, pomoc ogólnie :d
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wypiekizpasja.opx.pl
  • Dostawy RPS'ów





    oles@ovh.net - 26-03-2009 01:18
    Dostawy RPS'ów
      Witam,
    W ubiegłym tygodniu wprowadziliśmy promocję dla serwerów RPS:
    wszystkie nowo-zamówioene serwery RPS są instalowane z 50 GB
    przestrzeni dyskowej (zamiast dotychczasowych 10 GB) w tej samej
    cenie. Głownym celem promocji jest zwiększenie sprzedaży i sprawdzenie,
    czy powinniśmy uruchomić drugą linię produkcyjną.

    Od tego czasu, pracując pod nawałem Waszych zamówień, dużo
    myśleliśmy o produkcji RPS. Po pierwsze, cztery nowe osoby zaczęły
    prace w poniedziałek, co pozwoliło nam zmienić organizację produkcji.
    Znaleźliśmy kilka niewielkich BUG'ów w dostawach wewnętrznych
    (głownie związanych z szafami i obudowami): mieliśmy niewielkie
    opóźnienia w ciągu dnia, ponieważ w chwili, kiedy szafy były gotowe
    nie było już osoby odpowiedzialnej za zatwierdzenie dostawy...
    Zmieniliśmy system: zamiast montować szafy rano, aby dostarczyć
    serwery na wieczór, rozpoczynamy montaż nowej szafy w południe,
    aby móc dostarczyć serwery w południe dnia nastepnego. Poprawiliśmy
    też dostawy filerów ISCSI. W rezultacie zwiększyliśmy dzienną produkcję
    serwerów RPS o 50%. Na chwile obecną liczba zamówień pokrywa się z
    liczbą dostarczanych serwerów, przez co opóźnienie nie rośnie, ale i nie
    maleje i wynosi od 2 do 5 dni (w zależności od oferty). Rozwiązaniem jest
    produkcja:
    - albo jeszcze trochę zwiększymy produkcję (sprawdzamy jak);
    - albo zmniejszycie trochę liczbę zamówień, aż nadrobimy
    opóźnienia ...

    Prawdziwy thriller... Czy Robert będzie mógł zrobić ping swojego RPS'a
    w kilka godzin po złożeniu zamówienia? Kto jest naprawdę odpowiedzialny
    za opóźnienia? Czy to nie John jest odpowiedzialny za opóźnienie, bo
    zamówił za dużo RPS'ów? Co zrobi OVH, aby wywiązać się ze zobowiązań?
    Odpowiedź na te pytania w następnym odcinku !

    Pozdrawiam,
    Octave




    maxxx - 26-03-2009 16:26
    RPS'y, RPS'ami, a gdzie zabawki dla dużych chłopców? Dla przykładu EG/MG Storage? :P



    oles@ovh.net - 27-03-2009 17:46

      Witam,
    Nie będziemy oszukiwać: nie jesteśmy w stanie utrzymać
    tempa przy tym stanie rzeczy. Z jednej strony dobrze, bo
    mieliśmy możliwość sprawdzenia, czy trzeba uruchomic drugą
    linię produkcyjną i za to Wam dziekujemy. Z drugiej strony
    opóźnienia w dostawach są niepokojące. Czekamy na zakończenie
    promocji (zakończy się 31 marca 2009 o połnocy), aby móc
    zacząć odrabiać opóznienia. Jeszcze nie wiemy, jak duże one
    będą. Wszystko zależy od tego, czy liczba zamówień będzie
    rosła, czy spadać.

    Przepraszamy.

    Pozdrawiam,
    Octave
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • konstruktor.keep.pl
  • Design by flankerds.com