Pokrewne
menu      Brak napiecia na wyjsciu wzm., ale glosnik gra.
menu      Knights mmog - gra internetowa
menu      Taka sobie gra netowa
menu      [gra internetowa] SpellForge
menu      NetoQUIZ - gra on-line
menu      fajna darmowa gra TRAVIAN
menu      F.E.A.R <- Czy ktoś gra w MultiPlayera
menu      Generator i/lub analizator stanów logicznych LPT pod XP
menu      analizator/rejestrator/ logiczny (?) z wielu linii rs232
menu      sygnalizator zmiany poziomu logicznego
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sylwina.xlx.pl
  • Gra logiczno-przygodowa w DHTML





    WebCM - 18-08-2006 21:25
    Gra logiczno-przygodowa w DHTML
      http://toda.go.pl

    Gra dostępna jest w języku polskim i angielskim. Oceniajcie i komentujcie. :)

    Do prawidłowego działania wymagana jest obsługa JavaScript i CSS2.




    pawel - 20-08-2006 12:41
    zajebisty pomysł:) nawet nie chce mi się szukać błędów w kodzie ;) jak będę miał czas to pogram :)



    mariano - 21-08-2006 10:37
    Super. Przeszedlem do "konca" (przyznam sie bez bicia: raz musialem zagladnac do kodu zrodlowego :rolleyes: ).



    WebCM - 25-08-2006 20:06
    Ważne!
      Gra nawet dość szybko została znaleziona przez fanów tego typu gier (jest m. in. na forach Gamershood, Nordinho, itp.). Na jednej ze stron została skrytykowana za zakończenie (czyt. brak kolejnych etapów). Większość ma problem z urządzeniem C-Lock.

    Poza tym etapy są zbyt krótkie i proste. Albo połączę w I etapie 2 pomieszczenia w 1, albo zrobię reformy:
    - komputer PC zamiast laptopa (ew. obok laptopa będzie np. myszka)
    - podłączanie komputera do prądu [ oraz | lub ] gniazda sieciowego
    - zegar (dla ozdoby)
    - inne (macie propozycje?)

    Co o tym myślicie? :) W przeciwieństwie do MOTAS, grę chyba zakończę po kilku etapach.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • konstruktor.keep.pl
  • Design by flankerds.com