Pokrewne
menu      RPS: NFS et le backup (troll)
menu      [zlecę] Uruchomienie serwera NFS
menu      Kwestia snapshotow - RPS1 & NFS
menu      Xen - Nfs, Lvs, Drbd ?
menu      zepsuty mikser?
menu      Dedyk
menu      Bascom i generator
menu      Counter Strike
menu      Szkodzony silownik (?) zamka centralnego
menu      Do Szp.łabędzia
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • steffi.xlx.pl
  • NFS: ProStreet





    KamilM - 02-06-2007 13:35
    NFS: ProStreet
      Przed nami kolejna część serii NFS. Póki co mówi się o podtytule ProStreet. Są dostępne dwa krótkie trailery, przedwczoraj wyszedł nowy trailer, zdeka dłuższy od wzcześniejszego oraz pokazujący znacznie więcej. Wreszcie można już przypuszczać co będzie tematem przewodnim - prawdopodobnie wyścigi po zamkniętych torach.

    Oto najnowsze screeny oraz link do trailera.

    http://img296.imageshack.us/img296/4...fulloh5.th.jpg http://img296.imageshack.us/img296/2...fullns9.th.jpg http://img296.imageshack.us/img296/9...fullvo7.th.jpg http://img296.imageshack.us/img296/9...fullus3.th.jpg http://img296.imageshack.us/img296/9...fullnc1.th.jpg

    Trailer (HD, 50 MB) - http://www.gamershell.com/news/38911.html

    Oraz w słabszej jakości na youtube: http://www.youtube.com/watch?v=LhH7S...2Findex%2Ehtml




    TiViG - 02-06-2007 16:55
    No jedyne co ten nowy trailer mówi to, to że wyścigi będą torowe, ale również chyba coś w nielegalnym stylu, przynajmniej tak mi się wydaje, bo w jednym momencie widać zamiast barierek jakieś kontenery.



    AMD Rulezz - 02-06-2007 21:05
    normalnie niemożliwe żeby tak gra wyglądała. już grafika osiąga poziom filmowy a grywalność poziom zerowy.



    TiViG - 02-06-2007 22:25
    Cytat:
    normalnie niemożliwe żeby tak gra wyglądała. już grafika osiąga poziom filmowy a grywalność poziom zerowy. Racja, większość nowych gier jest opartych na grafice, a grywalność i cała reszta aspektów odstawiana jest na bok.




    KamilM - 03-06-2007 13:09
    Wcale nie... a Far Cry? I zajebiście się grało, i zajebiście to wyglądało. A STALKER? Zastosowane najnowsze technologie tworzenia obrazu, grywalność bardzo wysoka. A Call of Duty 2? Boski i ładnie wyglądająćy (choć CoD2 już ma swoje lata więc nie imponuje w chwili obecnej pod względem graficznym). A TDU...?

    A nowego NFS proszę nie określać po kilku screenach i trailerze :). Grywalność może być dobra.



    Markus89 - 03-06-2007 13:46
    Cytat:
    już grafika osiąga poziom filmowy a grywalność poziom zerowy. Oceniasz grę i skreślasz ją na podstawie screenów? Nieźle... Co do grafiki - zobaczymy jak to będzie wyglądało w grze, a nie na screenach - co do grywalności jedynym sposobem jest zagranie w ProStreeta i póki co wstrzymałbym się z głupimi komentarzami na temat zerowej grywalności gier, które jeszcze nie ukazały się na rynku.

    Poza tym czy istnieje jakaś zależność, że im lepsza grafika tym gorsza grywalność? Nie wydaje mi się...



    KamilM - 03-06-2007 14:13
    Oto lista samochodów jakie mają się pojawić w ProStreet;
    2006 Aston Martin DB9
    2006 Aston Martin DBR9
    2006 Audi RS4
    2006 Audi S4
    2008 Audi TT
    2007 Audi S3
    1971 Plymouth Cuda
    1971 Dodge Challenger
    1969 Dodge Charger
    1968 Chevy Camaro SS
    94-98 Toyota Supra
    1986 Toyota Corolla
    2006 Lotus Elise
    2006 Mazda Speed 3
    93-96 Mazda RX-7
    05-06 Mazda RX-8
    2007 Mazda MazdaSpeed MX5
    2006 Saturn Sky
    2006 Scion Tc
    92-96 Ford Escort Cosworth RS
    2006 Chevy Corvette C6
    2007 Chevy Corvette Z06
    2006 Chevy Cobalt SS
    03-up Infiniti G35
    2006 Lexus IS350
    93-99 Nissan Skyline RB26DETT
    2007 Pontiac Solstice GXP
    2007 SEAT Leon Cupra
    1999 Mitsubishi Eclipse



    71proste - 03-06-2007 15:17
    Cytat:
    normalnie niemożliwe żeby tak gra wyglądała. już grafika osiąga poziom filmowy a grywalność poziom zerowy. zgadzam sie w 100%



    TiViG - 04-06-2007 07:25
    Cytat:
    Oceniasz grę i skreślasz ją na podstawie screenów? Nieźle... Co do grafiki - zobaczymy jak to będzie wyglądało w grze, a nie na screenach - co do grywalności jedynym sposobem jest zagranie w ProStreeta i póki co wstrzymałbym się z głupimi komentarzami na temat zerowej grywalności gier, które jeszcze nie ukazały się na rynku.

    Poza tym czy istnieje jakaś zależność, że im lepsza grafika tym gorsza grywalność? Nie wydaje mi się...
    Komentarz AMDR'a był chyba ogólny, a nie tylko do NFS'a, ale to moja interpretacja :)



    Markus89 - 04-06-2007 08:53
    Cytat:
    Komentarz AMDR'a był chyba ogólny, a nie tylko do NFS'a, ale to moja interpretacja :) No ja też ogólnie to przyjąłem, a w miejsce tytułu nowego NFSa możecie wstawić sobie xxx lub każdy dowolny tytuł.

    Crysis też zapowiada się jako beznadziejna gra ponieważ ma świetną grafikę?



    TiViG - 04-06-2007 09:28
    Nie czaje tego xxx, o co chodzi? Przecież jest tytuł ProStreet.



    Markus89 - 04-06-2007 09:30
    Cytat:
    Nie czaje tego xxx, o co chodzi? Przecież jest tytuł ProStreet. xxx - odnosi się do ogółu gdyby nie było tytułu.

    Jest podany przeze mnie tytuł, ale równie dobrze może tam znaleźć się każda inna gra. AMD napisał to co widać w temacie o nowym NFS więc jeśli się czepiać to nie tylko mnie...



    Pitt - 04-06-2007 10:33
    Chyba odgrzewają te serię na siłę... Dla mnie NFS skończyło się na U2, MW była taki sobie, a Carbon przeszedłęm w połowie i dałęm sobie spokój. O wiele lepiej wypada Test Drive Unlimited - ma i super grafikę, ale jest też duża grywalność :). A co do tego co napisał AMD Rulezz - w 98% to prawda - grafika, grafika, dźwięk, a grywalnośc na szarym końcu... Jakoś gry sprzed 10 czy 15 lat bardziej przyciągały do kompa...



    KamilM - 04-06-2007 11:32
    Przyciągały bardziej, bo dużo rzeczy było nowych. A przecież nie można wymyślać w grach nowości do rok. Co prawda gry ewolują, ale to co miało być pokazane, już zostało pokazane.

    W grach wyścigowych będziemy się zawsze ścigać - a byście chcieli żeby co, można było wychodzić i strzelać? To macie GTA. Ja nie bluzgam na nowego NFS, tylko czekam na screeny, które będą pochodziły z realnej gry i kolejną dawkę trailerów.



    twinslave - 04-06-2007 13:20
    pamietam przelom dla mnie, przejscie z nfs2 na nfs3 sie mowilo ah jaka grafika:)ah jakie samochody ah jak fajna gra:)



    Sortmoon - 04-06-2007 13:32
    KamilM masz racje co do tego, że gry się zmieniają, i tak naprawdę co roku, przecież nowa gra = nowa grafika, a nowa grafika = mniej poświęconego czasu przez twórców na fabułę gry :).



    AMD Rulezz - 04-06-2007 13:47
    nie chodzi o to, żeby jakieś cuda tworzyć ale wystarczy zagrać w nfs 1 czy nfs porsche a później w carbona i od razu wiadomo, o co chodzi. :)
    a co do ewolucji droga jest bardzo prosta - wprowadzić fizykę. ale nie, bo ktoś zobaczy ile zostaje z samochodu w zderzeniu z drzewem to będzie miał złe zdanie o firmie :E a wtedy właśnie głupie gnoje nie mieliby przeświadczenia, że w grze się da to weźmie samochód tatusia i będzie pop... 200 po mieście i nic mu się nie stanie.



    TiViG - 04-06-2007 20:48
    Cytat:
    W grach wyścigowych będziemy się zawsze ścigać - a byście chcieli żeby co, można było wychodzić i strzelać? To macie GTA. Ja nie bluzgam na nowego NFS, tylko czekam na screeny, które będą pochodziły z realnej gry i kolejną dawkę trailerów. Popieram! I również czekam na screeny z gry, a nie te "promujące grę", już dawno nauczyłem się że nie należy oceniać gry po screenach czy trailerach :)
    Cytat:
    nie chodzi o to, żeby jakieś cuda tworzyć ale wystarczy zagrać w nfs 1 czy nfs porsche a później w carbona i od razu wiadomo, o co chodzi. :)
    a co do ewolucji droga jest bardzo prosta - wprowadzić fizykę. ale nie, bo ktoś zobaczy ile zostaje z samochodu w zderzeniu z drzewem to będzie miał złe zdanie o firmie :E a wtedy właśnie głupie gnoje nie mieliby przeświadczenia, że w grze się da to weźmie samochód tatusia i będzie pop... 200 po mieście i nic mu się nie stanie.
    Tu tez muszę się zgodzić. Tworząc gry trzeba brać pod uwagę ludzi, którzy będą w nie grać, a wielu z nich nie ma wyobraźni, lub też ma ja zbyt wybujałą, co potem kończy się wypadkami, morderstwami, kradzieżą itd. Na tego typu grach powinna się pojawić plakietka "Nie Dla Idiotów" :P



    Markus89 - 05-06-2007 21:33
    Dzisiaj wyczytałem, że w grze pojawi się 28 różnych marek, będą 4 rodzaje wyścigów: drag, drift, speed chalange i zwykły wyścig. Wszystkie wyścigi mają się toczyć na zamkniętych torach podczas imprez tzw. "racing weekends".
    Wprowadzony w Carbonie Autosculpt zmieniać ma w Pro Street parametry jezdne.
    Oprócz rewolucyjnej grafiki ma pojawić się fizyka pozwalająca na rozbijanie wozów.



    KamilM - 05-06-2007 23:08
    No i świetnie, na to czekałem. Juz tematyka wyścigów na terenie miast mi się znudziła.



    TiViG - 06-06-2007 00:40
    Cytat:
    No i świetnie, na to czekałem. Juz tematyka wyścigów na terenie miast mi się znudziła. A ja z początku się przestraszyłem tych zamkniętych torów, ale teraz na to patrzę i wydaje mi się QL :) Chociaż pewnie i tak mi nie pójdzie więc co ja się udzielam :P



    KamilM - 06-06-2007 10:48
    Do października długa droga, na pewno coś sobie w kompie wymienisz :). Zresztą nie samym NFS człowiek żyje, bedziesz chciał pograć po zamkniętych torach - weźmiesz ProStreeta, będziesz chciał się sprawdzić na rajdowych odcinkach - CMR - Dirt, a przy okazji wyjdą jeszcze inne wyścigi do czasu pojawienia się NFS.



    TiViG - 17-06-2007 14:37
    Cytat:
    Do października długa droga, na pewno coś sobie w kompie wymienisz :). Zresztą nie samym NFS człowiek żyje, bedziesz chciał pograć po zamkniętych torach - weźmiesz ProStreeta, będziesz chciał się sprawdzić na rajdowych odcinkach - CMR - Dirt, a przy okazji wyjdą jeszcze inne wyścigi do czasu pojawienia się NFS. Jedyne co wymienię, a nawet nie wymienię tylko dokupię, to dysk, bo niczego więcej nie potrzebuję. Czasem mam ochotę pograć w jakąś nową gierkę o niewiarygodnej grafice, ale nie jestem zapalonym maniakiem żeby modyfikować kompa z każdą nową grą, więc wątpię że coś się zmieni w mojej budzie :) A w Dirt'a bym zagrał :D



    KamilM - 05-10-2007 15:46
    Pojawił się nowy filmik oraz nowe rendery :). Tak więc nie sposób ich pominąć, lookajcie :)

    http://img263.imageshack.us/img263/2...fullpc0.th.jpg http://img263.imageshack.us/img263/7...fullqx2.th.jpg http://img263.imageshack.us/img263/8...fullly5.th.jpg http://img263.imageshack.us/img263/6...fullaa2.th.jpg http://img263.imageshack.us/img263/4...fullkn1.th.jpg http://img263.imageshack.us/img263/5...fullid4.th.jpg http://img263.imageshack.us/img263/1...fullzq6.th.jpg

    http://www.gamershell.com/download_21319.shtml

    No nie powiem, wygląda to nieźle, ale rendery z Carbona też wyglądały nieźle, a co wyszło, to każdy doskonale wie. Po tych screenach widać, że nie będą tylko zwykłe trasy po owalu, ale i przez lasy.



    TiViG - 05-10-2007 16:26
    Nie wróżę rewelacji bo seria NFS bardziej schodzi w dół niż piąć się w górę, ale poczekamy zobaczymy :)



    Śledziu - 05-10-2007 16:56
    Cytat:
    Po tych screenach widać, że nie będą tylko zwykłe trasy po owalu, ale i przez lasy. Ale także po pustyni w Hameryce, autostrodzie w Niemczech i w jakimś mieście w Japonii.

    Wszystko wygląda bardzo dobrze, ale zastanawiam się, czy te wymagania co podali wcześniej nie zmienią się, a są na razie śmieszne w porównaniu z tym co oferuje w pokazowych filmikach.

    Z filmiku tego co pokazałeś Kamilu, wynika, że będzie dosyć ciekawe multi.



    KamilM - 05-10-2007 17:47
    Multi może być niezłe, czyzby pogromca BMW M3 w multi? :)



    piotrus_pan - 03-11-2007 10:24
    Demko do zassania (800MB) Jak zagracie to chwalcie się.



    dukes - 03-11-2007 12:42
    Ja gralem na konfigu jak w podpisie i musze przyznac ze gra napewno jest zajebista ale niestety moj sprzet pozwolil mi w nia grac na 800x600 i wszystko na Low i tak przycinalo, a grafika jak w Need For Speed Porshe :D. Takze pozazdroscic tym co maja dobre kompy :)



    Matius - 03-11-2007 14:26
    Moje spostrzeżenia: na x300se nie da się grać. :salook:



    piotrus_pan - 03-11-2007 20:50
    ściągnełem-zainstalowałem-zagrałem-wyinstalowałem
    Gra żenująca. Zero fizyki, grafika sprzed 100 lat, łatwa.
    Macie pytania to piszcie.



    KamilM - 03-11-2007 21:15
    Jak to się sprawowało na Twoim konfigu, bo na innych forach pisali, że na 8800, c2d, 2 gb pomimo że mieli np. 35 fps, to gra nie wydawała się być płynną.



    shrek2oo7 - 03-11-2007 22:31
    U mnie 40-50 FPS i było płynnie. Grafika fajna. Nie ma czego się czepnąć. W porównaniu do Carbona to rewelacja. Screeny: http://rapidshare.com/files/67217611/NFSPS.rar



    piotrus_pan - 03-11-2007 22:52
    Zupełnie płynnie, max detale.
    Grafika fajna? No może dla kogoś kto chce wchodzic w zakręty z prędkością 600km/h.
    Dla mnie gra jest żenująca i zdania nie zmienie. Ciekawe czy w muscle carach też zrobią ABS i TC:E



    Markus89 - 04-11-2007 08:27
    Cytat:
    Dla mnie gra jest żenująca i zdania nie zmienie Można wiedzieć jakie gry Ci się podobają?



    piotrus_pan - 04-11-2007 10:38
    Oczywiście:
    Crysis, Ghost Recon Advanced Warfighter 2 (jedna z lepszych gier w jakie do tej pory grałem), Infernal. Wymieniać dalej?
    Lubie tez grac w całą serie 3dmarków.



    TiViG - 04-11-2007 11:38
    Pobrałbym demko ale z moim netem to potrwa co najmniej tydzień :(



    AMD Rulezz - 04-11-2007 11:43
    właśnie zagrałem. w 1280x1024 i wszystko na minimum da się swobodnie grać, o ile "swobodnie" oznacza telepawkę jakby staruszkowi w dupę wibrator wsadzili. to solidnie wk.... choć wielkim plusem jest to, że jeden dzwon wyklucza z wyścigu. koniec bezmyślnej jazdy na pełnym gazie po bandach. w maksymalnych ustawieniach 1280x1024, wsio na "high" i "on" (bez aa) też dało się grać, płynność była o dziwo, choć bez komfortu.

    co do samych zniszczeń to po prostu są, ale ich poziom to żenada. 200 km/h w słup i odpadł zderzak i zgięła się maska, a pod tymi elementami monolit z marną teksturą silnika. po wielokrotnym dachowaniu kształty są nienaruszone, po prostu niektóre elementy zmieniają teksturę na "brak elementu" i tyle. sorry chłopaki ale w żadnym razie ta gra nie jest w stanie choćby trochę przybliżyć mnie do wydania choćby 320zł na 8600GT czy 850 na 8800GT. może w DX10 wygląda lepiej, ale grafika to nie wszystko przecież.
    fizyka jest denna, nie ma mowy o poślizgach, a poza torem samochód hamuje jakby ciągnął kotwicę. przyczepność niemal nieskończona, kwestia refleksu jedynie, a grałem na poziomie King, na średnim działa automatyczne hamowanie - żenada. gdyby wszystko się nie telepało jak wibrator na ropę to gra byłaby banalna, a tak jest banalna i denerwuje jeszcze.
    screen z max ustawień i dachowanie przy jak najwyższej prędkości
    http://images32.fotosik.pl/33/9e3b931e7633aad0m.jpg
    jak będę miał lepszy sprzęt to może pogram trochę, ale póki co idzie zima, w bolidzie kompletne nowe hamulce z tyłu (tarcze, klocki, linki itp) więc i tak szykuje się lepsza zabawa niż telepawy nfs proDres.



    TiViG - 04-11-2007 11:48
    Screen nie wygląda zadziwiająco, przypomina gry z 2002 roku, a nie 2007



    AMD Rulezz - 04-11-2007 12:08
    zmierzyłem frapsem. w 1280x1024 na minimum mam 51 fps średnio, 30 minimum i 84 maksymalnie więc chodzi git ale tego nie czuć przez telepanie, wrażenie jakby gra się cięła. w max średnio 16, min 12 i max 20.

    dla porównania screen z gry starszej, o wiele wiele niższym budżecie, flatout 2. zniszczenia samochodów? proszę bardzo
    http://images32.fotosik.pl/33/54a80267da1ee701m.jpg http://images29.fotosik.pl/9/63e7bb168ac241e6m.jpg
    oraz need for speed hot pursuit 2 z 2002 roku



    shrek2oo7 - 04-11-2007 12:38
    Jak mówiłem u mnie jest płynnie na max. Oto screeny z gry DX9:
    http://img216.imageshack.us/img216/5...4107kx8.th.jpg http://img216.imageshack.us/img216/9...4182lj1.th.jpg http://img216.imageshack.us/img216/5...0812jh1.th.jpg http://img80.imageshack.us/img80/873...3871kw3.th.jpg
    Jeśli chodzi o zniszczenia i grywalność to FlatOut2 nie ma sobie równych.



    twinslave - 04-11-2007 12:55
    a mi sie zatrzymalo sciaganie na 39% :/ nie chce mi sie sciagac drugi raz



    Markus89 - 04-11-2007 13:20
    Cytat:
    Oczywiście:
    Crysis, Ghost Recon Advanced Warfighter 2 (jedna z lepszych gier w jakie do tej pory grałem), Infernal. Wymieniać dalej?
    Lubie tez grac w całą serie 3dmarków.
    Jeśli lubisz same FPS-y (a przynajmniej to Twoje ulubione gry), to nie dziwię się że tak oceniasz samochodówkę -zręcznościówkę!!

    Nie oczekuj od niej realizmu, a co za tym idzie genialnej fizyki. Co do grafiki to chyba nie ma takiej tragedii...

    Mam już demko, ale przy instalacji wyskoczył błąd i nie chce się uruchomić :/



    KamilM - 04-11-2007 13:33
    hMM, AMDR, no własnie o to mi chodziło, że pomimo że framerate jest wysokie, to jednak brak jest płynnej animacji. I do pełnego komfortu potrzeba chyba ze 50 fps, a to jest możliwe tylko na 8800/2900 :(



    piotrus_pan - 04-11-2007 13:35
    No wiesz jakoś TDU to tez w jakims stopniu samochodówka a mógłbym w nią grac całe dnie.
    Te gry co wymieniłem to takie które mam na tym kompie z podpisu. Na drugim mam mase innych gier w które gram, ale cóż....
    I tak nowy NFS to tragedia (nie ma czgoś lepszego od carbona)



    AMD Rulezz - 04-11-2007 15:46
    Cytat:
    Mam już demko, ale przy instalacji wyskoczył błąd i nie chce się uruchomić :/ no to najwięcej wiesz w temacie ... zagraj najpierw to może zrozumiesz o co chodzi piotrkowi. modele nie są rewelacyjne, odpada plastikowy zderzak i widać belkę po nim ale konstrukcji samochodu nie uszkodzisz za nic. prowadzenie toporne, a do tego przyczepność nieskończona. w TDU grałem i to sporo pomimo tego, że się ciął. i też nie była symulacja.
    Cytat:
    hMM, AMDR, no własnie o to mi chodziło, że pomimo że framerate jest wysokie, to jednak brak jest płynnej animacji. I do pełnego komfortu potrzeba chyba ze 50 fps, a to jest możliwe tylko na 8800/2900 :( wyżej pisałem, że mam 51 fps, nawet po podwyższeniu detali (nie na max) nie widać wielkiej różnicy, płynność zabija ta telepawka obrazu.

    nie widzę różnicy między moimi screenami shreka (DX10) i moimi (DX9), pewnie przez brak visty na tym 8800gts.
    http://images32.fotosik.pl/33/7f15ffc6754b34dfm.jpg



    Markus89 - 04-11-2007 16:54
    Cytat:
    no to najwięcej wiesz w temacie ... A czy ja się z nim gdzieś stanowczo nie zgadzam? Nie pisałem jeszcze swojego zdania o grze, ale chciałem aby zargumentował swoje poglądy na temat gry.



    KamilM - 04-11-2007 17:15
    Cytat:

    nie widzę różnicy między moimi screenami shreka (DX10) i moimi (DX9), pewnie przez brak visty na tym 8800gts.
    A niby jakie mają być różnice, jeśli obydwie karty (tj Twoja i jego) pracowały w Win XP?



    piotrus_pan - 04-11-2007 17:47
    Cytat:
    A czy ja się z nim gdzieś stanowczo nie zgadzam? Nie pisałem jeszcze swojego zdania o grze, ale chciałem aby zargumentował swoje poglądy na temat gry. Pisałem już dlaczego gra mi sie nie podoba.



    shrek2oo7 - 04-11-2007 18:55
    Z tego co wiem to NFS Pro Street chyba nie obsługuje DX10. Nigdzie nie mogę znaleść informacji o tym. W spisie na angielskiej wiki http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...ctX_10_support też jej nie ma !!!
    No ale wszystko jest możliwe :D .



    cuba1986pl - 05-11-2007 18:34
    Zagrałem w demo może ze 3 razy - po prostu tragedia. Grywalność mizerna, optymilizacja engine'u też (a64 3000+ @3500+, 1 GB DDR1 400Mhz, PowerColor x1950pro). Demo Carbona mnie zawiodło - teraz to samo było z PS.

    Lepiej kupić za 20 złociszy FO2 - o wiele lepsza, a wymagania ma malutkie (PS. Do dziś słucham soundtracku z tej gry :))

    -------------
    Pozdrawiam



    KamilM - 05-11-2007 23:11
    Właśnie jestem po krótkiej sesji i o ile Carbon mnie nie zachwycił, to przy ProStreet, to rodzynek. Mało tego, Most Wanted przy tym, to mega wypasiona gierka... ciekawe zatem jakby trzeba było nazwać NFS: Porshe, bądź wcześniejsze odsłony serii NFS, bo mi już zbrakło określeń.

    ProStreet nie zachwycił mnie pod żadnym względem. Na screenach jeszcze to jakoś wyglądało. Ale od momentu kiedy zobaczyłem real play'a na youtube, od razu stwierdziłem, że wyjdzie z tego żenua... i teraz po zagraniu w demko słowa podtrzymuję.

    Co do wymagań, nie są one jakieś takie duże, u siebie na kompie z podpisu, w 1280x1024 w medium detalach (model samochodu na HIGH) chodzi ok, poniżej 35 fps nie było, zazwyczaj koło 50 klatek.

    Wkurzająca jest aby kamera, bo cały czas się trzęsie i daje to taki efekt, że się wydaje iż animacja nie jest płynna.



    twinslave - 06-11-2007 12:15
    tjaaaaa i kiedy wroca czasu Prostych lecz bardzo grywalnych produkcji? lepiej nich zrobia reedycje starych czesci np Porshe tylko nic nei zmieniac procz grafiki:D



    piotrus_pan - 06-11-2007 16:11
    Co do uszkodzeń. 270km/h i wyleciałem w powietrze, dachowanie i uderzenie w słup. Cuda na kiju po prostu.
    http://images32.fotosik.pl/35/48db94c6fa2e56adm.jpg



    twinslave - 06-11-2007 16:19
    wlaczylem na 7300GT zastepczym na full zeby zobaczyc przynajmniej jak wyglada 10fps i brzydal!! niewiem o czym oni mysleli robiac te gre



    Pitt - 06-11-2007 16:25
    Zassałem dziś demko, zainstalowałem, "pograłem" z 15 min i zaraz chyba poleci do kosza. Tragedia na każdym froncie... O wiele bardziej mi sie grafika podobała choćby w MW. Uszkodzenia są takie, że chyba by było lepiej gdyby w ogóle nie występowały - tylko drażnią niepotrzebnie "realizmem". Wszystkie wspomagacze i pomoc, jest chyba dla osób na poziomie "dzieci NEO" - to jest za łatwe po prostu i zero przyjemności z grania. Dla mnie NFS skończył się na MW, które też nie było zbyt wysokich lotów i chyba lepiej by skończyli tę serię bo tylko niesmak pozostaje...



    AMD Rulezz - 17-11-2007 21:18
    pograłem w fulla, no i takie są odczucia:
    - cienka fizyka została, zero poślizgu
    - chaos i jeszcze raz chaos - nie wiadomo które turnieje przejechane, a które nie, zero informacji na ten temat. jakieś kolorowe wzorki mają zastąpić nazwy wydarzeń.
    - samochody osobne do driftu, wyścigów, wyścigów i driftu
    - drift to najgorsza pomyłka, w nfs:u był 100 razy lepszy
    -
    ogólnie cienizna ale nie mam w jakie wyścigi grać więc popykam czasem. acha, no i nissanem 200sx o mocy 200 km wygrywam bez problemu z samochodami o mocach 450-560 KM, co jest śmieszne.



    Pitt - 17-11-2007 21:25
    No niestety podpisuje się pod tym oburącz. Ale nie rozumiem, że nie masz w jakie wyścigi grać - ja pocinam od paru dni w Colin- DIRT i gra jest zajefajna i wymagająca dla gracza.



    Toudi - 17-11-2007 21:28
    na ps2 ten prostreet wyglada gorzej niz niektore gry na psp, zreszta sami spojrzcie:E

    http://media.ps2.ign.com/media/910/910208/img_5062006.html




    AMD Rulezz - 17-11-2007 21:48
    no rzeczywiście grafika na ps2 zrzuca z krzesła ... ze śmiechu.
    przeszedłem kilka etapów ale pojęcia nie mam które są nowsze, starsze, ukończone i jeszcze nie. no po prostu chaos w pełnej okazałości. a colinów nie lubię jakoś, wolę wyścigi asfaltowe. most wanted dał mi mnóstwo frajdy, była grafika, dynamika, emocje (choć policyjne corvetty dołowały).

    w proshicie jest jeszcze jeden denerwujący detal - samochody reagują na skręt ze sporym opóźnieniem, więc chwilowe lekkie odpuszczenie skrętu na zakręcie (kiedy tnie się za mocno wewnętrzną) kończy się wyjechaniem na zewnętrzną i ratowanie się przed poboczem. na prawdę skopali.

    uszkodzenia mogą takie być jak są, co godzi dawkę realizmu (małą) z dobrym wizerunkiem producentów.



    piotrus_pan - 17-11-2007 21:53
    AMDr możesz sprawdzic czy jakims muscle carem da sie zrobic jakis poslizg czy coś, czy ESP działa:E



    dukes - 17-11-2007 23:26
    Witam!
    A ja mam taki problem z gra, ze samochod mi skreca w lewo. To samo mialem na demie. W zadnej innej grze czegos takiego nie mialem. Mam klawiature bezprzewodowa jakby co. Wie ktos co z tym zrobic bo jest to na maxa wkurzajace :(
    A tak wogole to gra porazka...juz wiekszych komplikacji nie mogli zrobic.



    Toudi - 18-11-2007 00:10
    masz moze podlaczonego pada/dzojstik? jesli tak - to moze byc wina niedokladnej kalibracji. wystarczy ze odlaczysz dane urzadzenie i problem zniknie.



    AMD Rulezz - 18-11-2007 15:22
    ech pograłem dzisiaj całkiem sporo, 8% gry ukończone.
    nissan 240SX na pewno ESP nie miał, więc to odpada.

    lipa, że trzeba mieć 4 samochody jednocześnie do każdego typu rozgrywki.

    w dragu najczęściej nie ma żadnych świateł startowych i trzeba ruszać na czuja - brawo, szczyt debilizmu. a przy zbyt wczesnej zmianie biegu kolo bieg zmienia sekundę, potwornie długo, a powinny być tylko obroty niższe od optymalnych.

    dukes - kup normalną klawiaturę sobie, chyba nie siedzisz 10m od komputera kiedy grasz.



    TiViG - 23-11-2007 21:03
    Pograłem dzisiaj w tego ProStreet'a. Pierwsze wrażenia średnie. Oczywiście gram na DX9, na XP. Do jazdy da się przyzwyczaić. Ale menu jest chaotyczne jak dla mnie.



    Diabli1234 - 24-11-2007 13:37
    Same złe opinie na temat tej gry ,aż odstraszają mnie :/



    71proste - 24-11-2007 15:16
    Bo gra jest slaba,przynajmniej mi sie nie podoba,po 30minutach powiedzialem nara.



    TiViG - 24-11-2007 20:24
    Oj nie jest tragicznie w porównaniu z jakimś Most Wanted czy co tam jeszcze było przez ProStreetem, to wypada dobrze jak dla mnie. Da sie pograć. Tuning w miarę fajny. Technika jazdy już całkiem inna. Grafika bardzo fajna :)



    AMD Rulezz - 24-11-2007 21:07
    no z most wanted to prostreet nie ma startu, nie daje połowy tej zabawy. w prostreet da się pograć do czasu, szybko nudzi i wkurza.



    TiViG - 25-11-2007 03:23
    Racja, nudzi już przy 5 czy 7 wyścigu. Po trailerach i screenach wydawał się bardziej ciekawy niż w rzeczywistości. Ale i tak da się pograć i zabawa jako tka jest :)



    Markus89 - 26-11-2007 16:53
    Zacząłem dzisiaj grać w PS.
    Pierwsze co się rzuca w oczy to niezła grafika, nienajgorszy system zniszczeń i... beznadziejne sterowanie. Samochód nie bardzo chce skręcać - czy tylko ja mam taki problem? :P

    Drag wykonany całkiem fajnie :D



    TiViG - 26-11-2007 17:07
    Da się skręcać, ale najlepiej byłoby mieć kierownice, niestety ja nie mam. Mi sie ogólnie nie podoba garaż, te "wzory", pogmatwane to, kilka razy niechcący skasowałem sobie wzór. Albo jak się wygra podrasowane auto to nie można go tuningować, chyba że od zera. Strasznie mało kasy na początku. Dragi na klawiaturze są trudne, chodź nie zaprzeczę, fajnie zrobione. Denerwuje tylko to palenie gumy przed startem.



    KubaJB - 26-11-2007 17:14
    Cytat:
    Denerwuje tylko to palenie gumy przed startem. To nie zwykle palenie gumy tylko rozgrzewanie opon dla lepszej przyczepnosci:D



    TiViG - 26-11-2007 17:16
    Cytat:
    To nie zwykle palenie gumy tylko rozgrzewanie opon dla lepszej przyczepnosci:D Ja wiem :) Ale wkurza mnie, może przez to że na klawce to trzeba pykać tymi klawiszami.



    AMD Rulezz - 26-11-2007 21:14
    Cytat:
    Da się skręcać, ale najlepiej byłoby mieć kierownice, niestety ja nie mam. Mi sie ogólnie nie podoba garaż, te "wzory", pogmatwane to, kilka razy niechcący skasowałem sobie wzór. Albo jak się wygra podrasowane auto to nie można go tuningować, chyba że od zera. Strasznie mało kasy na początku. Dragi na klawiaturze są trudne, chodź nie zaprzeczę, fajnie zrobione. Denerwuje tylko to palenie gumy przed startem. skręca, ale z opóźnieniem, jakby od niechcenia łaskę robi, że pojedzie nie na wprost. i zero poślizgu przy tym, chyba że pobawić się ręcznym to ożna fajny efekt uzyskać.:finger:
    drag ma fajne rozgrzewanie opon, nieraz robię pełną przyczepność, ale najgorsze że nie widać świateł startowych! raz są, raz nie, zależnie od toru i trzeba startować na czuja bo żadnego odliczania też brak.

    a że kasy mało ... to może i dobrze, trzeba wygrywać żeby mieć. i tak 150 KM nissanem wygrywa sięz brykami po 500-600 koni :banghead: mi się już odechciało grać trzeciego dnia.



    TiViG - 27-11-2007 01:27
    Mi się raz udało pełną przyczepność zdobyć, na klawiaturze to jest praktycznie nieosiągalne. Z tym odliczaniem to trafione w dychę, startuje się na czuja i to przeważnie zaważa na wygranej :/



    AMD Rulezz - 27-11-2007 10:26
    Cytat:
    Mi się raz udało pełną przyczepność zdobyć, na klawiaturze to jest praktycznie nieosiągalne. Z tym odliczaniem to trafione w dychę, startuje się na czuja i to przeważnie zaważa na wygranej :/ jakie nieosiągalne? w 2/3 prób miałem pełną przyczepność po 1-2 dniach grania. trzeba mieć czucie w palcach :)
    a o odliczaniu to już nie wiem czy ci się podoba czy nie :question:. piszesz, że trafione w dychę (czyli chyba dobrze) a na końcu emota " :/ ". w każdym dragu, nawet na ulicy, jest jakiś wyraźny znak startu, tylko nie w NFS PS :banghead:



    TiViG - 27-11-2007 12:14
    Chodziło o to że Ty trafiłeś w dychę, czyli że powinno być jakieś wyraźne odliczanie, albo światła, albo głos, a tym czasem tylko laska machnie rękami i taki start. Mi by najbardziej pasowało głosowe odliczanie, wtedy można by było się skupić na obrotomierzu.
    Z tym paleniem gumy to nie wiem jak Ty to robisz. Ja mam spolszczenie jakieś z neta i przeważnie udaje mi się zrobić "nieprawdopodobne palenie gumy", czasem, ale rzadko "dobre palenie gumy", a "pełna przyczepność" miałem tylko raz.

    Pograłem trochę dzisiaj i zarobiłem kapuche na tuning. Wsadziłem wszystko co miałem w Impreze i Chevy Cobalt SS, teraz nie ma na mnie mocnych. Na szczęście nie jestem daleko, więc za parę wyścigów może się to zmienić. Nie mam samochodu do driftu, bo nie wiem jaki wziąć, polecacie coś?



    AMD Rulezz - 27-11-2007 12:36
    Cytat:
    Chodziło o to że Ty trafiłeś w dychę, czyli że powinno być jakieś wyraźne odliczanie, albo światła, albo głos, a tym czasem tylko laska machnie rękami i taki start. Mi by najbardziej pasowało głosowe odliczanie, wtedy można by było się skupić na obrotomierzu.
    Z tym paleniem gumy to nie wiem jak Ty to robisz. Ja mam spolszczenie jakieś z neta i przeważnie udaje mi się zrobić "nieprawdopodobne palenie gumy", czasem, ale rzadko "dobre palenie gumy", a "pełna przyczepność" miałem tylko raz.

    Pograłem trochę dzisiaj i zarobiłem kapuche na tuning. Wsadziłem wszystko co miałem w Impreze i Chevy Cobalt SS, teraz nie ma na mnie mocnych. Na szczęście nie jestem daleko, więc za parę wyścigów może się to zmienić. Nie mam samochodu do driftu, bo nie wiem jaki wziąć, polecacie coś?
    to luz
    brałem pontiaca gto ale to krowa straszna, nie reaguje na kierowanie. znowu nissan 240sx nie ma mocy, trzeba by sporo kasy wsadzić. nie wiem jak skyline, powinien dobrze się spisać, nie jest drogi a powera ma.



    TiViG - 27-11-2007 13:48
    Sam nie wiem, nie znam się za bardzo. Ale popróbuję wszystkiego :)
    Miałem rację, kolejny etap gry i już mi podrasowana Impreza nie wystarcza, trzeba znaleźć coś innego.



    AMD Rulezz - 27-11-2007 15:21
    nieźle śmiga nowe EVO, ja długo jeździłem nissanem 240SX o mocy 200KM, EVO ma 750KM. Skyline ponad 800 (max).



    TiViG - 03-12-2007 14:38
    AMDR do dragu wziąłem Corvette, starszy model. Ten potwór ma niewyobrażalną moc po lekkim tuningu. A do driftu Porsche Camaro SS, ale i tak jestem cienki w driffta.

    Gra się szybko nudzi. Pakiety ospojlerowania itp są identyczne do każdego samochodu, 4 czy 5 rodzajów masek, beznadziejne spojlery tylne, jednym słowem nuda. Fakt, gra ma również plusy, jak np system zniszczeń czy fajną grafikę. Oj da się pograć jak się nie ma co robić. Najlepszą częścią z całego NFS'a był, jest i pozostanie "NFS: Porsche".



    szczepan324 - 03-12-2007 17:04
    Cytat:
    Porsche Camaro SS Chyba chodzilo ci o Chevroletta Camaro SS??

    Kurde jak tak czytam,ze ta gra znowu nie sprostala wymaganiom graczy podobnie jak Carbon, to nawet nie mam zamiaru jej instalowac zeby sie upewniac...Wole pograc w NFS MW lub U2



    Diabli1234 - 03-12-2007 18:25
    Jutro jak dobrze pójdzie w moje łapki wpadnie ten ProStreet.
    Można czytać komentarze ile się chce trzeba samemu zagrać :)



    TiViG - 04-12-2007 09:36
    Cytat:
    Chyba chodzilo ci o Chevroletta Camaro SS?? O sorry, już mi sie porąbały te nazwy od grania. Chodziło mi o Porsche Cayman S a do dragu mam Chevrolette Corvette C6.
    Cytat:
    Można czytać komentarze ile się chce trzeba samemu zagrać :) I tu masz całkowita rację. Najlepiej samemu zagrać i ocenić. Bo nie każdemu podoba się to samo i nie każdy będzie w stanie załapać odpowiedni klimat.



    stasio_1996 - 04-12-2007 16:03
    jak chcem grac to musze isc do kolegi bo u mnie na geforc 8400 slabo hodzi ale gra jest super



    gienus - 05-12-2007 20:02
    jak myslicie lepsza jest ta część od most wanted??



    szczepan324 - 05-12-2007 20:12
    Cytat:
    jak myslicie lepsza jest ta część od most wanted?? To juz kwestia gustu kazdego gracza, co mu sie podoba...Ja jeszcze nie gralem, ale jak slysze ze znowu ne za bardzo jest jak w Carbonie, to mnie nie ciagnie do tej gry i wole posmigac w NFS MW



    Rangerix - 07-12-2007 18:57
    Grałem w to u kolegi i się zawiodłem. Spodziewałem się nieco lepszych tras, tuningu itp. Gra jest wkurzająca (np. Przed metą przypadkowo wjedziesz na jakieś wybrzuszenie i masz totaled ;/)



    TiViG - 07-12-2007 20:38
    Cytat:
    (np. Przed metą przypadkowo wjedziesz na jakieś wybrzuszenie i masz totaled ;/) Bo trzeba umieć jeździć :) Jakby ProStreet miał więcej elementów tuningu wizualnego to bardziej by mnie wciągnął.



    hust - 08-12-2007 00:45
    ea z nfs robi to samo co z fifa, nba, i nhl - odpicowuje coraz to nowsze wersje tego samego produktu i stara sie sprzedac :]



    TiViG - 08-12-2007 10:09
    Cytat:
    ea z nfs robi to samo co z fifa, nba, i nhl - odpicowuje coraz to nowsze wersje tego samego produktu i stara sie sprzedac :] No ale co mają robić? Przecież nowego gatunku gry już nie wymyślą bo wszystko zostało wymyślone.



    churski2 - 16-12-2007 17:38
    NFS: ProStreet
      Cytat:
    Napisał TiViG
    No ale co mają robić? Przecież nowego gatunku gry już nie wymyślą bo wszystko zostało wymyślone.

    Nie ma co muszę sie podpisać pod ta wypowiedzią. EA przecież nie bedzie co chwile towrzyło nowych gier... bo bez sensu to było by. Jesli np. jest duza grywalność pierwszej czesci gry to tym bardziej ludzi bedzie ciaglo do kolejnych czesci. Tak samo jest na NFSem.



    TiViG - 16-12-2007 17:51
    Cytat:
    Nie ma co muszę sie podpisać pod ta wypowiedzią. EA przecież nie bedzie co chwile towrzyło nowych gier... bo bez sensu to było by. Jesli np. jest duza grywalność pierwszej czesci gry to tym bardziej ludzi bedzie ciaglo do kolejnych czesci. Tak samo jest na NFSem. Właśnie. Ludzie zagrają w pierwszą część i im się spodoba, potem druga jest nędzna, trzecia nędzna, czwarta, fajna, piąta nędzna a 6 kupują z czystej ciekawości. To tylko taki przykład dałem, nie tyczy sie on NFSa ani innej gry, nawet EA sie nie tyczy. Poza tym, reklamy robią swoje.



    lopes91 - 17-12-2007 15:16
    Moim zdaniem gierka mocno przereklamowana. Szkoda mi teraz kasy która na nią wydałem. Trzeba opylić wśród kumpli.

    A szczerze to oczekiwałem czegoś więcej. Gra nie dość że nudna to jeszcze wymaganie ma wysokie. Dla mnie shit.



    churski2 - 17-12-2007 20:23
    Cytat:
    Moim zdaniem gierka mocno przereklamowana. Szkoda mi teraz kasy która na nią wydałem. Trzeba opylić wśród kumpli.

    A szczerze to oczekiwałem czegoś więcej. Gra nie dość że nudna to jeszcze wymaganie ma wysokie. Dla mnie shit.

    Co ty mówisz... Gra jest zarąbista nie ma co. A co do wymagań teraz to już każda gra mam takie wymagania a nawet większe.



    TiViG - 17-12-2007 23:47
    Cytat:
    Co ty mówisz... Gra jest zarąbista nie ma co. A co do wymagań teraz to już każda gra mam takie wymagania a nawet większe. Co do wymagań to się trzeba zgodzić. W porównaniu z innymi nowymi grami, ProStreet jest na średnim, czyli lepszym poziomie.



    KamilM - 18-12-2007 00:27
    hMM, i tak ma mniejsze niż półroczny CMR: Dirt, na którym 8600GT pada jak kawka. U siebie nie mogłem pograć w 1280x1024 w medium detalach na tej karcie. Natomiast ProStreet chodzi całkiem przyjemnie. Jedyne co mnie strasznie irytuje to prowadzenie samochodów, strasznie drętwe. Najlepiej mi się jeździło w Most Wanted (no i stareńkim Porshe)



    TiViG - 18-12-2007 00:33
    Prowadzenie jest takie jak to AMDR określił, trochę z opóźnionym zapłonem, ale da sie pograć. Z tym że po kilkunastu wyścigach gra się nudzi z braku kasy na lepsze auto, co zmusza do powtarzania mistrzostw aby zarobić hajs.



    szef2005 - 18-12-2007 10:52
    prowadzenie to najwiekszy mankament gry, i to ze samochody trzymaja sie drogi jak przyklejone. predzej walniesz w bande na wprost niz wpadniesz w poslizg... bezsens totalny. ale np drifty sa najfajniejsze z calej serii :D ponad 7tys czasem pykne normalnie >5tys. sama gra niema jakos strasznie duzych wymagan. u matki w domu brat gra na celku d 2.53@3ghz; x800gto @ 16/6; 1gb ram i bez problemu na srednich w 1024x768. ja ta sama rozdz ale max i aa x4 i as x16 fps >30



    Cris - 21-12-2007 15:59
    No właśnie drift moim zdaniem jest rypnięty... Drag mi się podoba, a reszta wyścigów to nie tak, jak dawniej, że N2O i gaz , i jazda prosto - teraz trzeba hamować, ale auto i tak prowadzi się dużo łatwiej niż w TDU. Ogólnie oceniam tego NFSa na 4+. Specjalnie dla neigo zmieniłem sprzęt, bo nawet na ekstremalnie wykręconym sempronie ta gra nie rusza - tnie się. Bez 2 jajek nie ma co w tą grę grać...



    GaryWawrzon - 22-12-2007 22:56
    Siemka
    Mam tą gre juz od jakiegos czasu... zainstalowałem to i pomyslalem ze odrazu wyłącze.. było tyle niedociągnieć że widziałem ze szybko wyjdzie patch.. Tak właśnie sie stało.. no i niby z wydajnoscia jest troche lepiej ale i tak na full troszeczke przycina... Da sie grać jak ustawie detale trasy na średnie jest już idealnie, reszta full.. i tak czekałem na tego patcha właściwie tylko po to żeby sobie modyfikować samochody, denerwowało mnie to że vinyle strasznie cięły na samochodzie podczas przesuwania.. ale po spatchowaniu to się nie zmienoło.. Ktoś ma jeszcze taki problem?

    Z rozżalenia zainstalowałem Carbona i zmachałem sobie Skyline'a -> FILM <-

    Ogolnie gra by była nawet ok.. ale ja chce miec fajnie wytapetowany samochód.. a nałożenie 7 warstw zajmuje pół godziny.. podczas przesuwania raz jest na dachu raz tu potem tam i nie da się ustawić żeby było OK..

    To moje wrażenia z gry :P
    Pozdr GW
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • konstruktor.keep.pl
  • Design by flankerds.com