Niezapisywalny katalog /var/lib/php/session
robaczeq - 20-11-2007 23:14
Niezapisywalny katalog /var/lib/php/session
Podczas instalacji Joomla (tradycyjnie, nie przez moduły OVH) wyświetla się komunikat:
Session save path Niezapisywalny
/var/lib/php/session
Nie mam już żadnego pomysłu, jak to obejść. W konfiguracji php.ini wszystko jest w porządku, dla próby nawet ustawiłem prawa do katalogu na 777 (zapis, odczyt i wykonanie dla wszystkich). Mimo wszystkich prób, Joomla nadal twierdzi, że katalog jest niezapisywalny...
Help!!!
PS. Serwer dziala na Plesku
mariano - 21-11-2007 16:41
Brzmi to troche nieprawdopodobnie. Mozesz wkleic "stat /var/lib/php/session"?
robaczeq - 22-11-2007 23:51
Oto wynik działania. Wszystko wydaje się być w porządku :( Czy problem może leżeć w konfiguracji PHP albo Apache'a? Tylko jeśli to problem z PHP lub Apachem, to czemu wszystkie pozostałe katalogi są widziane jako zapisywalne, a problem jest jedynie z tym jednym katalogiem? Dla mnie też sytuacja jest niezrozumiała i nigdy z czymś takim się nie spotkałem, mimo wielu instalacji Joomli na różnych serwerach...[root@ns301201 ~]# stat /var/lib/php/session
File: `/var/lib/php/session'
Size: 4096 Blocks: 8 IO Block: 4096 katalog
Device: 902h/2306d Inode: 15564943 Links: 2
Access: (
0777/drwxrwxrwx) Uid: ( 0/ root) Gid: ( 48/ apache)
Access: 2007-11-19 22:04:43.000000000 +0100
Modify: 2005-11-08 14:28:46.000000000 +0100
Change: 2007-11-19 14:48:27.000000000 +0100
robaczeq - 26-11-2007 10:34
Uzupełnienie: próbowałem róznych zmian w konfiguracji php.ini... Zmieniłem nawet katalog sesji z /var/lib/php/session na zupełnie inny - żadnych zmian...
Kilka osób znających się na Linuxach dużo lepiej ode mnie i mających dużo większe doświadczenia, nie spotkali się nigdy z takim problemem i mimo różnych rad, które mi podsuwali, nie udało się usunąć tego błędu...
Bardzo proszę o szybką odpowiedź, ponieważ czas jest tu bardzo istotny :(
Ta sama instalacja Joomli na innych serwerach działa bezproblemowo i była instalowana wielokrotnie, więc raczej to nie bug Joomli.
andrew9 - 02-12-2007 23:41
To jest bug w ich dystrybucji.
Co do pomocy z ich strony się nie doczekasz.
Jedyne wyjście to szybkie zrezygnowanie z ich usług i zażądanie zwrotu kosztów i poniesionych strat.
Kupiłeś dystrybucję z błędem, z którym się nie uporali, a i tak będą Ci przez telefon wciskać, że to Ty sam coś namieszałeś w systemie :)
powodzenia
kamil - 11-12-2007 15:47
Cytat:
Ta sama instalacja Joomli na innych serwerach działa bezproblemowo i była instalowana wielokrotnie, więc raczej to nie bug Joomli.
Wszystko ładnie pięknie, ale do tego czasu wykonywałeś dobre kilka reinstalacji i teraz masz serwer z Gentoo. Napisz jaką Joomlę chcesz zainstalować, to ją przetestujemy.
kamil - 11-12-2007 15:50
Cytat:
To jest bug w ich dystrybucji.
Co do pomocy z ich strony się nie doczekasz.
Jedyne wyjście to szybkie zrezygnowanie z ich usług i zażądanie zwrotu kosztów i poniesionych strat.
Nic dodać, nic ując. Tak właśnie zrobiło ponad 20 tysięcy osób, które dzierżawią u nas dedyki... No ale że szybkoi zrezygnowałeś, to problem zapewne już jest rozwiązany.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plkonstruktor.keep.pl