rekompensata za opóźnienie
AquariusPL - 02-12-2009 19:54
na @ nie będę pisał - mają całe sterty innych maili dlatego zapytam tutaj
zgłoszenie o awarii zasilacza wykonałem:
2009-11-30 11:44:34
dopiero dzisiaj o:
środa, 02.12.2009, 15:40:06
zostało
przyjęte, nigdy w sprawie rekompensaty nie pisałem dlatego chciałem zapytać czy to obejmuje gwarancję na awarie sprzętu?
widzę na stronie:
Kod:
- Interwencja (GTI) 1 godzina
- Naprawa (GTR) 4 godziny
czyli ponad 48h spóźnienia
dzimi - 02-12-2009 19:58
Cytat:
na @ nie będę pisał - mają całe sterty innych maili dlatego zapytam tutaj
zgłoszenie o awarii zasilacza wykonałem:
2009-11-30 11:44:34
dopiero dzisiaj o:
środa, 02.12.2009, 15:40:06
zostało przyjęte, nigdy w sprawie rekompensaty nie pisałem dlatego chciałem zapytać czy to obejmuje gwarancję na awarie sprzętu?
widzę na stronie:
Kod:
- Interwencja (GTI) 1 godzina
- Naprawa (GTR) 4 godziny
czyli ponad 48h spóźnienia
jeśli to OVH.pl to nie dotrzymano warunków. Cały miesiąc masz za free. (ja miałem podobnie jakieś pół roku temu).
AquariusPL - 02-12-2009 20:05
a widzisz zapomniałem dodać, oczywiście ;) nie biorę Kimsufi
no i super :) tyle tylko że pewnie muszę listem wysłać reklamację? nie da się pewnie na maila co?
kamil - 02-12-2009 20:07
Cytat:
no i super :) tyle tylko że pewnie muszę listem wysłać reklamację? nie da się pewnie na maila co?
oo, super. support przeniósł się na forum :) prześlij informację mailem.
AquariusPL - 02-12-2009 20:14
dzięki za odpowiedź, jak wspomniałem - nigdy czegoś takiego nie robiłem, bo akurat nie poniosę jakichś ogromnych kosztów przez opóźnienie nawet 1 dniowe, a wiadomo sprzęt czasami lubi się popsuć
ale stwierdziłem że skoro nikt nie potrafi nic zrobić w sprawie połączenia do TPSA to moje podejście też się powinno zmienić, a takich opóźnień miałem pewnego czasu b. dużo
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plkonstruktor.keep.pl