Pokrewne
menu      Gdzie/jak zgłaszać awarie serwera poza godzinami pracy supportu?
menu      PILNE - problem z serwerem - SUPPORT? ADMIN? HELP
menu      Support do flejma Ipoo vs HTC
menu      Ocena supportu OVH
menu      Problemy z (brakiem) supportem
menu      Support incident i diagnostyka 1 z 3
menu      czy ovh prowadzi support?
menu      Support Feedback
menu      Support OVH
menu      Procek, Płyta, Ram, Grafa do 1000zł
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kfia-tek.keep.pl
  • Support 2010 strikes back..





    cue - 27-03-2010 21:32
    Support 2010 strikes back..
      Witam,
    jak padł mi dysk w RAID w kimsufi ze starszej (bodajże 2008) oferty (taki nawet dość fajny Core2Duo 2.53 z 3 GB RAM i dwoma dyskami Serial ATA) to miałem go wymienionego bardzo szybko (chyba godzinę od zgłoszenia, mimo, że serwer działał) i pochwaliłem nawet OVH tutaj na forum (to tak na wypadek zeby Oles nie nazwal mnie maruderem).

    Dziś jednak padły IP failover. Działa tylko główne IP, pozostałe leżą. Od godziny 13 nie ma jakiejkolwiek reakcji, nie dostałem nawet informacji w rodzaju "pocałuj się w trąbe"). Awarii nie mogę zgłosić bo w formularzu mam do wyboru tylko swój drugi serwer, SP Mini. Zapewne to kimsufi nie jest objęte możliwością wystąpienia jakiejkolwiek awarii :P.

    Serwer jest opłacony, IP są opłacone. Ze swojej strony sprawdziłem wszystko co się da, robiłem flush iptables, pingowałem IP z 10 różnych sieci, dodawałem je i usuwałem w ifconfig, resetowałem serwer.

    Na serwerze miał od poniedziałku ruszyć projekt przeniesiony z innej serwerowni, ale chyba jednak nie ruszy, skoro taką formę przyjął ten "support 2010"..

    ID serwera, gdyby ktoś z supportu był przypadkiem na forum - ks362879.

    Przykładowy traceroute:

    Kod: traceroute to 87.98.180.189 (87.98.180.189), 30 hops max, 40 byte packets
     1  10.3.30.1 (10.3.30.1)  0.864 ms  0.932 ms  1.009 ms
     2  62.29.164.41 (62.29.164.41)  2.676 ms  2.749 ms  2.928 ms
     3  62.29.243.58 (62.29.243.58)  2.785 ms  2.835 ms  2.978 ms
     4  212.38.193.142 (212.38.193.142)  3.032 ms  3.088 ms  3.157 ms
     5  taro-dbp1.net.ipartners.pl (195.94.192.229)  3.406 ms  3.440 ms  3.487 ms
     6  taro-dbp1-so-0-0-0-0.net.ipartners.pl (157.25.4.237)  3.531 ms  1.372 ms  2.711 ms
     7  157.25.248.70 (157.25.248.70)  2.569 ms 157.25.248.62 (157.25.248.62)  2.675 ms  2.714 ms
     8  OVH.plix.pl (195.182.218.147)  2.921 ms * *
     9  40g.ams-1-6k.routers.chtix.eu (213.251.128.126)  34.421 ms * *
    10  40g.rbx-2-6k.routers.chtix.eu (91.121.131.9)  31.900 ms * *
    11  rbx-54-m1.routers.chtix.eu (91.121.130.162)  31.936 ms  32.024 ms  32.059 ms
    12  * * *
    13  * * *
    14  * * *
    15  *^C




    cue - 28-03-2010 21:25
    Minęło 30h, nadal ip fail-over nie działają :).



    maxix - 28-03-2010 21:30
    Zrób jeszcze jedno ze swojej strony, przenieś to IP Fail-Over z powrotem na serwer stary po czym przenieś je na nowy serwer. Czasem tak jest, że router "nie złapie" przeniesienia. Ja tak raz miałem i zadziałało. Albo jak nie masz starego serwera to przenieś na inny Twój serwer w OVH. IP Fail-Over powinno działać od razu po przeniesieniu. I do tego support nie potrzebny.



    cue - 28-03-2010 21:44
    Dzięki Ci! Masz wirtualne piwo u mnie. Zaczęło działać.. W strone tego czegoś zwanego supportem to z kolei posłałbym co innego..




    robson_ek - 29-03-2010 01:51
    hmmm miałem kiedyś coś podobnego lecz zmiana na inny serwer nie pomagała....

    Napisałem maila do OVH i ticket'a założyłem po polsku. Czekałem chyba z 2 tygodnie i nic... Po czym napisałem wiadomość w ticket'cie po angielsku i w ciągu kilku minut serwer zaczął działać.... Potem do Polaków o duży downtime i dostałem serwer na miesiąc za free :)

    Od dziś wszystko pisze po ang i nie ma problemu :D
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • konstruktor.keep.pl
  • Design by flankerds.com