to jawne oszustwo ze strony ovh czy tylko niedbalstwo?
arek - 19-09-2006 17:40
to jawne oszustwo ze strony ovh czy tylko niedbalstwo?
witam
właśnie stałem się "szczęśliwym" posiadaczem serwera bost plan
jego opis wyglada tak:
http://www.ovh.com/pl/products/ded_dedboostplan.htmlBoostplan
* Pentium 4 3.06 GHz
* 512 MB RAM
* 40 GB HDD
* 15-30 Mbps przepustowość łącza
* nieograniczony transfer
* wiele dodatkowych usług w cenie oferty
396 PLN/m-c netto
483.12 PLN/m-c brutto
Szczegóły Zamów
co najmniej od miesiąca czasu tkwi tam przepustowość 15 - 30 Mbps wiem bo to przeważyło o mojej decyzji żeby sie na niego zdecydować, w końcu po miesiącu starań przekonywań jacy to ovh są świetni mój klient kupił tego dedyka i co ?
>>
>> Informujemy Cię, że limit przepustowości właśnie został zmieniony na:
>>
>> 10000 Kbps maksymalne i gwarantowane
>>
>> Prosimy o kontakt jeżeli jesteście Państwo zainteresowani zakupem
>> dodatkowej przepustowości.
>>
>> Z poważaniem,
>> Biuro Obsługi Klienta OVH
>>
więc napisałem list na pomoc@ovh że coś nie halo miało być 15 Mbps
i dostałem szybką odpowiedź
>>Jest to błąd na naszej stronie, dla serwera Boostplan przepustowość
>>wynosi 10Mbps.
>>Przepraszamy za nieporozumienie.
więc pytam jakie nieporozumienie? przedstawiacie od miesiąca czasu ofertę na stronie, ja ją akceptuję płacę, i co ręka w nocniku?
jak mam wytłumaczyć teraz klientowi że zachwalana przezemnie firma dała tak ciała? mam z własnej kieszenie dokupić brakującą przepustowość?
w ciągu miesiąca czasu nikt inny nie kupił Boostplana? nikt nie zwrócił uwagi na tak wielka pomyłkę w przepustowości /o połowę/?
jutro zadzwonię do nich i ciekaw jestem co mi powiedzą ?
i co ja mam teraz klientowi powiedzieć? kasa poszła, prace miały ruszyć bo są spuźnione o miesiąc a tu taki chwost, mam szukać teraz innej firmy nie chce mi się :( bo mam już u nich 2 dedyki, jakieś wirtualki, domeny :( ale zobaczymy co jutro się dowiem, może faktycznie trzeba po prawie roku znajomości zabrać zabawki do innej piaskownicy?
przy okazji panowie admini problem niekasowalnego katalogu na wirtualce
http://forum.ovh.pl/showthread.php?t=3934 nadal jest nierozwiązany więc albo nie czytacie postów, albo brak dobrej woli /raczej nie wierzę/, albo uciekło /najpewniej/, muszę puścić wam maila to nie zginie.
kamil - 20-09-2006 11:32
Cytat:
i co ja mam teraz klientowi powiedzieć? kasa poszła, prace miały ruszyć bo są spuźnione o miesiąc
Czy to jest w jakiś sposób nasza wina ...
Cytat:
a tu taki chwost, mam szukać teraz innej firmy nie chce mi się :( bo mam już u nich 2 dedyki, jakieś wirtualki, domeny :( ale zobaczymy co jutro się dowiem, może faktycznie trzeba po prawie roku znajomości zabrać zabawki do innej piaskownicy?
Nie sądzę, żeby to było konieczne. W tym przypadku wina leży w 100% po naszej stronie. Proponuję kontakt z nami na pomoc, to zapoponujemy rozwiązanie problemu, chybe że mamy to robić na forum.
Cytat:
przy okazji panowie admini problem niekasowalnego katalogu na wirtualce http://forum.ovh.pl/showthread.php?t=3934 nadal jest nierozwiązany więc albo nie czytacie postów, albo brak dobrej woli /raczej nie wierzę/, albo uciekło /najpewniej/, muszę puścić wam maila to nie zginie.
Skreślam opcję /najpewniej/ dla wersji uciekło. Proszę o maila na pomoc, to się tym zajmiemy.
arek - 21-09-2006 10:50
dzwoniłem dopiero dziś pani była miła mają oddzwonić :)
maila o katalogu puszczę i temat zostanie rozwiązany :)
kamil dzięki za szybką odpowiedź wierzę że się dogadam z wami :)
i szczypta soli ;) w ofercie nadal 15Mbps
kamil - 21-09-2006 15:50
Cytat:
dzwoniłem dopiero dziś pani była miła mają oddzwonić :)
możesz mi wysłac wiadomość prywatnie?
Cytat:
kamil dzięki za szybką odpowiedź wierzę że się dogadam z wami :)
nie widzę, żadnych przeciwskazań
Cytat:
i szczypta soli ;) w ofercie nadal 15Mbps
podstawa, to trzymać rękę na pulsie :)
ComBox - 22-09-2006 22:33
Blad na stronie nadal nie jest poprawiony....
kamil - 25-09-2006 11:23
Cytat:
Blad na stronie nadal nie jest poprawiony....
Błąd został poprawiony.
arek - 29-09-2006 07:11
trochę trwało ... ciśnenie parę razy skoczyło /bo jeszcze pojawił sie pad sprzętu po drodze/ ale wszystkie tematy zostały załatwione pozytywnie a problemy rozwiązane !
zostaje z kobietkami i chłopakami z ovh dalej bo /moim zdaniem warto/, można się z nimi dogadać, choć nie zawsze jest to proste.
pozdrawiam ekipę, a panie publicznie przepraszam za cięte słowa :) @-.-`--
kamil - 03-10-2006 17:50
Cytat:
zostaje z kobietkami i chłopakami z ovh dalej bo /moim zdaniem warto/, można się z nimi dogadać, choć nie zawsze jest to proste.
Takie życie, trudno wychwycić źródło takiego problemu, tym bardziej, że zdarza się on baaardzo rzadko, ale w każdej sytuacji znajdzie się rozwiązanie. Panie i panowie z OVH będą czujnie nadstawiać ucha.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plkonstruktor.keep.pl